سال جدید شد و تصمیمات امسالمون رو جدی تر دربارش حرف زدیم. عیدمون تا این لحظه خیلی مسخره بود :)) حتی عید دیدنی درست حسابی نرفتیم! کارای زبان و فلان هم نکردیم. من خب الردی میدونستم برنامه ریزی کاری توی عید مسخرس و اغلب نمیشه بهش پایبند بود. برا همین جدی نگرفتمش. همینم شد! با اینکه همش خونه بودیم ولی فقط خوردیم و‌خوابیدیم تا به امروز :)))

راستی، روزای آخر اسفند یه همکاری با ملودی سلطانی داشتم که خیلیییی تجربه ی خوب و متفاوتی بود. خودم از نتیجه ی کار خیلی راضی‌بودم و البته برام حس و حال اون ایونت خیلی جالب بود. آدمای خیلی خفنی رو  دیدم و زندگیای جالبی رو.


دیگه همین دیگه! جز این اتفاق خاص دیگه ای نیفتاد. کلاس آنلاین هم یک ترمش به خوبی و خوشی تموم شد و بچه ها خیلی راضی بودن. اگر بتونم تعدادشون رو گسترش بدم بهتر هم میشه! 

نظرات 9 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 12:22

میلو دیگه کانال نداری؟ دلم واسه نوشته هات تنگ شده

شما کدوم پریسایی؟

*ناتالی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 14:08

و من دارم فکر میکنم چرا میلو دوباره میخواد رمزی بنویسه؟امیدوارم حس بد باعث این تصمیم نبوده باشه قرمزک.

ناتالی کاش بجز فیس بوک یه راه ارتباطی دیگه برام بذاری بتونم رمز بدم.
نه حس بد نبوده خدارو شکر :) ففط بعضی چیزا رو ترجیح میدم رمزی بنویسم

دنیا پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 19:25

سلام. من قبلا کامنت گذاشتم، دیگه نمیدونم منو میشناسی یا نه.

بیشتر دوستانی که خیلی میشناسمشون مد نظرم بود

جانان سه‌شنبه 28 خرداد 1398 ساعت 10:59 http://lakposhtesabz.blogfa.com

میلو جان میشه منم رمز داشته باشم ؟

آخه شمارو که نمیشناسم

مریم چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 22:28

سلاااااااااااااااام دختر پرانرژی،من تازه امروز یکی از مطالبت رو خوندم خیلی اتفاقی ولی خوشم اومد میخام بقیه مطالبت رو بخونم ولی کد میخاد و اینکه تو اینستا هم نتونستم پیدات کنم ،چطوری عضو بشم ک بتونم بقیه مطالب رو هم بخونم ؟امیدوارم این نوشته ها ب دستت برسه و جوابمو بدی

ممنونم مریم جان از حضورت. فک کنم این کامنتت مال قبل از پیدا کردنم توی اینستا باشه چون بعدش دیگه پیدام کردی.
نوشته های رمزیم درصدشون خیلی کمه توی پستای پابلیک با نوشته هام در خدمتت هستم

شیدا سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 01:33 http://79681.blogsky.com

سلام میلو :))
خب من نمیدونم منو یادته یا نه..
مدتی کانال رو میخوندم و قبلا هم اینجا چندباری صحبت کردیم و ..

نمیدونم اسم واقعیم (مرجان) رو کامنت میگذاشتم یا اسم بلاگیم رو.
تو کانال ولی مرجان بودم :)

خلاصه دوست دارم بخونم این پستت رو هم :))

ارسال شد :دی

رهآ دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 17:48 http://rahayei.blogsky.com

خوبی میلو؟ :)
کاش بیای اینجا هم ی خرده بنویسی ...

اومدم :دی

پریسا دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 13:56

میلو جان یادمه تو و اردی یه رژیم پاکسازی میگرفتید که ازش راضی بودین، من تو نت سرچ کردم و انواع مختلف رژیم پاکسازی اومد برام، اما صرفا دنبال همونی ام که شما انجامش دادین آخه یادمه چیزایی که میخوردید عجیب غریب نبود.. میشه اگه زحمتی نیست درموردش بنویسی

@Health_Diets
این لینک کانالشه. همه ی توضیحات هم توش هست. امیدوارم کمکت کنه.

جانان یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 21:24 http://http://lakposhtesabz.blogfa.com/

سلام میلو جان عیدت مبارک
امیدوارم تعطیلات با کیفیتی داشته باشی
من خواننده خاموشت بودم تازگیا تو اینستاهم پیدات کردم و خیلی دوست دارم سبکتو
موفق باشی

سلام
چه خوب که همراه قدیمی هستی
ممنون همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد